Handel


Zarządzanie handlem i magazynem

Moduł Handlowo – Magazynowy systemu ERP Streamsoft Prestiż wspiera procesy sprzedażowe (oferty, zamówienia, sprzedaż) oraz związane z zakupami (zapytania ofertowe, zamówienia, zakup) i zarządzaniem magazynem (wszelkie typy dokumentów magazynowych WZ, PZ, RW, PW itp.).

Sprawdza się w zarządzaniu gospodarką towarową i materiałową w pojedynczych magazynach oraz w modelu wielomagazynowym. Moduł posiada szeroki zakres funkcjonalny, co pozwala realnie usprawniać pracę zarówno firm produkcyjnych, jak i handlowo-usługowych.

Bezpłatna prezentacja ERP

Od oferty do sprzedaży

1

Ofertowanie

Przygotowanie i wysyłanie ofert wraz ze zdjęciami, opisami, parametrami produktów.

2

Faktury

Możliwość wystawiania faktur i paragonów do dokumentów WZ.

3

Dokumenty

Swobodna konfiguracja obiegów dokumentów, która pozwala na dostosowanie do oczekiwań i potrzeb danego wdrożenia.

4

Zamówienia i rezerwacje

Szybki i bezpośredni wgląd do spisu zamówień i rezereacji towaru.

5

Zwroty i reklamacje

Funkcje obsługi zwrotów, reklamacji jakościowych oraz mechanizm zbiorczych korekt rabatowych

Wsparcie każdego procesu handlowego w firmie

Sprzedaż

Szybki proces sprzedażowy zapewnia funkcja składania zamówień w oparciu o wcześniejsze oferty. Z modułem Handlowo-Magazynowym Streamsoft Prestiż sprawnie przebiega również definiowanie umów z kontrahentami, tworzenie cenników, które mogą uwzględniać zniżki dla klientów indywidualnych i posiadają opcję szybkiego wyłączania produktów z umów czy promocji.

Zakupy

Przy składaniu zamówień w module dostępny jest bieżący podgląd stanów magazynowych, także z uwzględnieniem przewidywanych dostaw. Potrzebną ilość towaru wyliczysz ręcznie lub z pomocą automatycznych algorytmów modułu Handlowo-Magazynowego Streamsoft Prestiż. Automatycznie działają również podpowiedzi cen zakupów, co przyspiesza realizację procesu zakupowego w oparciu o umowy z dostawcami.

Magazyn

Moduł Handlowo-Magazynowy Streamsoft Prestiż pozwala na sprawną obsługę dokumentów obrotu magazynowego – w zakresie wydań, przyjęć i przesunięć można skorzystać z zamówień wewnętrznych czy też zaplanować przesunięcia międzyoddziałowe. W razie potrzeby można także skorzystać z dokumentów typu „zamiana indeksów”.

Gotowy żeby zacząć?

Zostaw swój numer telefonu a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną prezentację możliwości oprogramowania ERP dla Twojej firmy

    Wysyłając zgłoszenie akceptujesz naszą politykę prywatności

    To top