Zarządzanie relacjami z klientami

W budowaniu lojalności klientów wobec marki lub przedsiębiorstwa moduł CRM systemu StreamSoft nie ma sobie równych. Możliwości jakie daje to przede wszystkim długotrwałe i korzystne związki dla obu stron, które zapewniają efektywną sprzedaż, marketing oraz serwis.

Z modułem CRM Streamsoft zaplanujesz zadania dla grupy lub jednostki, które zsynchronizują się z kalendarzem Google.

Bezpłatna prezentacja ERP

Zarządzanie kontaktami w module CRM

Pozyskiwanie
i obsługa klienta
Planowanie i organizacja
pracy w firmie
Informacja o kontaktach
handlowych
Plan sprzedaży
CRM Mobile

Organizacja pracy

Przepływ zadań

Szybkie przekazywanie informacji i dokumentacji między osobami decyzyjnymi np. w procesie utrzymania standardów zarządzania jakością ISO.

Plan sprzedaży

Łatwa obsługa planów w obrębie miesiąca – naliczanie wartości sprzedaży zarówno z dokumentów sprzedaży, jak i z niezafakturowanych jeszcze WZ.

Alerty

Powiadomienia przychodzące w systemie lub aplikacji mobilnej, np. gdy zbliża się deadline lub wymagana jest akceptacja dokumentów DMS.

Google calendar

Prowadzenie rozliczeń, statystyki urlopowej oraz naliczanie wypłat.

Aplikacja CRM Mobile

CRM mobile to gwarancja pełnego komfortu w relacji z klientem oraz możliwość prowadzenia intuicyjnego i zawsze na bieżąco aktualizowanego kalendarza pracy. Bez potrzeby logowania na desktop, aby uzupełnić dane. Bez przepisywania wizytówek czy szukania zapisków w notesie.

Alerty mobilne to powiadomienia ze Streamsoft Prestiż nawet na zablokowanym smartfonie! Wszystkie alerty systemowe sa automatycznie wyświetlane przez system mobilny. Z alertu dotyczącego DMS możesz bezpośrednio przejść do akceptacji.

Zamów bezpłatną prezentację

Współpraca od pierwszej sprzedaży

Obsługa reklamacji
Sprzedawcy i producenci mogą rejestrować zgłoszenia oraz kontrolować przebieg reklamacji, m. in. czas obsługi, dokumentacja, rozliczenie
Program lojalnościowy
W tym zakresie moduł oferuje system nagród za zdobyte punkty oraz możliwości definiowania programu wg. asortymentu, czy konkretnych kontrahentów.
Korespondencja seryjna
Narzędzie pozwala tworzyć, zapisywać i wysyłać korespondencje do dowolnej grupy odbiorców.


Ankiety
Badanie poziomu satysfakcji klientów oraz analiza odpowiedzi to tylko przykład wykorzystania kreatora ankiet.

Gotowy żeby zacząć?

Zostaw swój numer telefonu a przygotujemy dla Ciebie bezpłatną prezentację możliwości oprogramowania ERP dla Twojej firmy

    Wysyłając zgłoszenie akceptujesz naszą politykę prywatności

    To top