Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wsparcie techniczne


wsparnie techniczne

 

 



Do wszystkich sprzedawanych produktów oferujemy wsparcie techniczne- usługa podstawowa. Oferujemy również płatne uzupełnienie podstawowego wsparcia technicznego - umowę serwisową.





 

Procesy usługi podstawowej:

Udzielaniu konsultacji związanych z instalacją programów w środowisku Klienta.

Wsparcie procesu instalacyjnego, rozumianego jako:

  • sposób uruchomienia instalacji

  • lokalizacja plików instalacyjnych CD/DVD, strona www

  • wybór zakresu instalacji, w zależności od pakietu

Wsparcie procesu aktywacji licencji, rozumianego jako:

  • omówienie sposobu aktywacji (internet, telefon, e-mail)

  • wskazanie odpowiedniego sposobu aktywacji

  • weryfikacja aktywnych licencji

Udzielaniu konsultacji związanych z funkcjonowaniem zainstalowanych programów:

  • uruchomienie aplikacji

  • lokalizacja poszczególnych funkcji systemu, nawigacja po menu aplikacji

  • wskazanie miejsca z aktualizacjami, pomoc w poruszaniu się na stronach internetowych


Do dyspozycji klienta pozostaje:

adres e-mail serwis@mdk-soft.pl

tel.: +48 58 741 29 03
* Podstawowe wsparcie techniczne jest udzielane tylko w przypadku gdy klient posiada wykupioną usługę aktualizacji programu.

Dodatkowe, płatne usługi w ramach Umowy Serwisowej:

  • dedykowany telefon do konsultanta merytorycznego

  • bezpośredni adres e-mail do konsultanta obsługującego Państwa firmę

  • szybkie wsparcie techniczne

  • dostarczenie i instalacja uaktualnień Programów

  • udzielenie konsultacji z zakresu eksploatacji Programów

  • gwarantowany czas wykonania usługi

Wszystkie inne operacje, wykraczające poza zdefiniowany zakres, powinny być traktowane jako usługi dodatkowe, rozliczane zgodnie z cennikiem z uwzględnieniem indywidualnych ustaleń wynikających z Umowy Serwisowej.

Pomoc techniczną można uzyskać pod dedykowanym

numerem telefonu w godzinach 8-17


Zaufali nam: