Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

RaksSQL

CRM

Moduł integruje działania w zakresie sprzedaży, realizacji zamówień oraz oferowania usług. Koordynuje i jednoczy wszystkie etapy interakcji z konsumentem. Dzięki ciągłemu pozyskiwaniu i odpowiedniemu wykorzystaniu  informacji dostępnych w całym systemie, pomaga zbudować lojalność oraz zdefiniować "wartość" każdego klienta.

Zautomatyzowane i elastyczne zasady przepływu informacji w procesach sprzedaży i obsługi klienta odciążają pracowników od czasochłonnych czynności. Odpowiednie narzędzia i pełna informacja pozwala skoncentrować się na efektywnej sprzedaży oraz dostarczaniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Skuteczniejsze zarządzanie

Planowanie oraz pełna kontrola realizacji planowanych działań i wykonanych operacji związanych zarówno ze sprzedażą i obsługą klienta, jak i wewnętrznymi projektami prowadzonymi w firmie, pozwalają na szybkie i trafne podejmowanie decyzji.

Kontakty

System umożliwia niezależną obsługę danych kontaktowych dotyczących firm (kontrahentów) oraz osób (kontaktów personalnych) rozszerzając jakość i ilość informacji jakie możemy dla nich zarejestrować.

Operacje

Wszystkie czynności wykonywane przez pracowników w firmie mogą zostać zarejestrowane. Możemy mieć pełną kontrolę nad czasem i ilością rozmów telefonicznych przeprowadzonych dla każdego klienta, ilością przesyłek pocztowych, ilością usług serwisowych bądź dowolnych kontaktów z naszymi klientami.

Zadania

Zadania pozwalają efektywnie planować i kontrolować przebieg bieżących prac czy postęp długoterminowych projektów prowadzonych w firmie. Dzięki możliwościom przypisania zadań osób oraz osób odpowiedzialnych za ich realizację, mamy gwarancję, że wszystkie prowadzone projekty będą pod naszą pełną kontrolą.

Schemat organizacyjny

Dzięki schematom organizacyjnym możemy przedstawić strukturę organizacyjną firmy. Możliwe jest tworzenie dowolnych, między-działowych zespołów, które możemy wykorzystywać m.in. podczas harmonogramowania zadań bądź tworzenia terminarzy.

Terminarze

Zarządzają spotkaniami, wydarzeniami, terminami cyklicznymi. Dzięki możliwościom zaawansowanej graficznej prezentacji oraz wykrywaniu konfliktów czasowych zarządzanie własnymi terminami jak i kontrola nad terminami wszystkich osób w firmie staje się prosta i efektywna.

Alarmy

Funkcjonalność umożliwia przekazywanie innym użytkownikom systemu informacji ważnych, które mogą być związane z kontrahentem, artykułem, dokumentem (sprzedaży/zakupu), zamówieniem lub dokumentem magazynowym.

Program umożliwia efektywne zarządzanie całym procesem sprzedaży, począwszy od rejestracji kontaktu handlowego, poprzez kontrolę poszczególnych faz procesu sprzedaży, a na wystawieniu faktury  i kontroli należności skończywszy. Moduł pozwala na precyzyjne planowanie przyszłych wyników sprzedaży, pełną kontrolę pracy i wykorzystania potencjału handlowców i zespołów sprzedaży. Program przyczynia się do podniesienia standardu obsługi Klientów pozwalając w pełni wykorzystać zasoby drzemiące w firmie.


Cechy podstawowe

  • Prognozowanie zysków ze sprzedaży.

  • Monitorowanie procesu sprzedaży (etapy sprzedaży, realizowane operacje i zadania).

  • Analizowanie danych związanych z procesem sprzedaży oraz zakończoną sprzedażą.

  • Ocena sprzedaży (ogólna ocena procesu sprzedaży w prognozowanym okresie, ocena efektywności pracy z punktu widzenia pracodawcy).

Elementy składowe

  • Szanse sprzedaży

  • Oferty

  • Zamówienia od odbiorców

  • Operacje i zadania - powiązanie z częścią operacyjną

  • Zarządzanie umowami z odbiorcami/dostawcami

 

Opcja ta pozwala na rejestrowanie w systemie zawartych z odbiorcami lub dostawcami umów i realizowania na ich podstawie określonych działań np. wystawianie co miesiąc faktur dla określonej grupy odbiorców - opłaty abonamentowe itp. Umowy mogą mieć charakter jednorazowy, cykliczny lub dowolny (jednorazowy albo cykliczny).
Umowa jednorazowa może być realizowana jeden raz, umowa cykliczna jest realizowana w dłuższym terminie.
Z umową mogą być związane dokumenty zamówienia:

  • zamówienie jednorazowe - powiązane są z umową o charakterze jednorazowym,

  • zamówienie cykliczne - powiązane są z umową o charakterze cyklicznym.

Można również podczas wystawiania dokumentów sprzedaży oraz dokumentów zakupu kojarzyć je z umową z klientem. Dokumenty sprzedaży są kojarzone z umowami z odbiorcami, dokumenty zakupu z umowami z dostawcami.
W programie wraz z umową mogą być rejestrowane "operacje" (zapis określonych działań użytkownika systemu) oraz wykonywane "zadania". W programie znajdują się specjalne zakładki rejestrujące te zdarzenia. W systemie znajduje się również "realizacja" wszystkich dokumentów wygenerowanych w ramach umowy tj. dokumenty sprzedaży - na umowie z odbiorcami, dokumenty zakupu - na umowie z dostawcami.
Treść umowy jest przechowywana w "załączniku" tzn. w każdej chwili z okna programu można podejrzeć treść umowy. Do umowy można wprowadzać "uwagi" (dodatkowe informacje dla użytkowników systemu).