Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

CRM


CRM

 

Systemy CRM integruje działania w zakresie sprzedaży, realizacji zamówień oraz oferowania usług. Koordynują i jednoczy wszystkie etapy interakcji z konsumentem. Dzięki ciągłemu pozyskiwaniu i odpowiedniemu wykorzystaniu  informacji dostępnych w całym systemie, pomagają zbudować lojalność oraz zdefiniować "wartość" każdego klienta.
Zautomatyzowane i elastyczne zasady przepływu informacji w procesach sprzedaży i obsługi klienta odciążają pracowników od czasochłonnych czynności. Odpowiednie narzędzia i pełna informacja pozwala skoncentrować się na efektywnej sprzedaży oraz dostarczaniu wysokiej jakości obsługi klienta.

Kluczowe możliwości

  • Planowanie i realizacja zdarzeń - rejestracji, planowaniu oraz śledzeniu realizacji zarejestrowanych zdarzeń.

  • Kontrolowanie kontaktów z klientami,

  • Kontrolowanie zadań wykonywanych przez pracowników w ramach obsługi klientów.

  • Kontrolowanie projektów, związanych z wieloma klientami i obsługiwanych przez wielu pracowników.

  • Organizacja pracy użytkownika i grupy - planowanie zadań do wykonania, przy pomocy graficznego kalendarza zadań. Kalendarz umożliwia planowanie zadań indywidualnie dla każdego operatora lub dla grupy operatorów.

  • Skuteczny przepływ zadań- możliwościom przekazywania zadań, informacji i dokumentacji do odpowiednich użytkowników, realizujących działania opisane procedurami obowiązującymi w danej firmie.

WYBIERZ PROGRAM ABY ZOBACZYĆ MODUŁ CRM

 

streamsoft prestiz logo

--------------------------------------------------------

raks logo

--------------------------------------------------------